بورس آب ایران - بازار آب
تماس بگیرید
شماره آگهی: 5029
بورس آب ایران - بازار آب
سه راهی مساوی لوله ۱۶ بسته ۱۰ عددی

توضیحات آگهی

اتصال سه راه مساوی ۱۶

اتصال سه راهی مساوی لوله ۱۶ میلی متری نوع خاصی از اتصالات مورد استفاده در سیستم های لوله کشی و آبیاری است. این کانکتور برای اتصال و انشعاب سه بخش لوله در پیکربندی “T” استفاده می شود.

جنس مواد اولیه

پلی اتیلن (PE) یک ماده پلاستیکی همه کاره است که به دلیل انعطاف پذیری، دوام و مقاومت در برابر خوردگی، مواد شیمیایی و سایش شناخته شده است. اتصالات سه راهی پلی اتیلن معمولاً از پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) یا پلی اتیلن با چگالی کم (LDPE) ساخته می شوند. تا استحکام و قابلیت اطمینان را در شرایط مختلف محیطی ارائه دهند.

طراحی

  • کانکتورهای سه راهی دارای سه دهانه یا سوکت به شکل T هستند. طراحی شامل انتهای خاردار یا آجدار در داخل سوکت ها می باشند. این باعث چسبندگی ایمن و اتصال محکم و ضد نشتی را تضمین کند.

روش های اتصال سه راهی به لوله ۱۶

اتصالات سه راهی پلی اتیلن معمولاً از طراحی فشاری برای نصب آسان و بدون ابزار استفاده می کنند. نصب شامل قرار دادن لوله های پلی اتیلن با فشار در سوکت های کانکتور سه راهی است. تا زمانی که نقطه انتهایی مشخص شده قرار گیرند. سطح بیرونی خاردار یا آجدار کانکتور، چسبندگی محکم لوله ها را تضمین می کند و از لغزش و نشتی جلوگیری می کند.

کاربرد ها

کانکتورهای سه راهی پلی اتیلن ۱۶ میلی متری معمولاً در سیستم های آبیاری به ویژه در سیستم های آبیاری قطره ای برای ایجاد اتصالات و انشعاب برای توزیع آب استفاده می شود.

برای لوله کشی قطره ای شما به اتصالات دیگری مانند زانویی ، رابط و قطره چکان ها نیاز خواهید داشت.

The post سه راهی مساوی لوله ۱۶ بسته ۱۰ عددی appeared first on تجهیزات هوشمند آبان.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات خانه هوشمند آبان منتشر شده در بورس آب ایران کلیک کنید

تبلیغات در بورس آب ایران